Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Каталог статей
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Конспект уроку, презентація до уроку, матеріали позакласного заходу.
Мета уроку: дати учням поняття про енергію палива; пояснити їм фізичну суть питомої теплоти згоряння палива. Тип уроку: комбінований урок.
Лабораторна робота «Визначення ККД нагрівача» Мета уроку: навчитися експериментально визначати коефіцієнт корисної дії нагрівача. Тип уроку: урок контролю й оцінювання знань. Обладнання: штатив з лапкою й тримачем, термометр, металева склянка від калориметра, частина таблетки сухого пального, ваги з набором тягарців, мензурка, посудина з водою, тигель для спалювання палива, сірника.
Мета уроку: ознайомити учнів з явищем кипіння; навчити пояснювати процес кипіння на підставі молекулярно-кінетичної теорії. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Мета уроку: поглибити розуміння учнями процесів випаровування й конденсації на основі вчення про молекулярну будову речовини. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. План уроку Контроль знань 5 хв 1. Чому опік парою небезпечніший за опік окропом? 2. Чи може вода бути рідкою при температурі 150 °С? 3. Чому бульбашки пари при нагріванні води утворюються спочатку біля дна посудини?
Мета уроку: розглянути застосування закону збереження й перетворення енергії в теплових двигунах; пояснити учням будову і принцип роботи парової турбіни. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Мета уроку: продовжити знайомити учнів з фізичними принципами дії теплових двигунів на прикладі ДВЗ. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Тема. Фізика як наука. Фізичні тіла та фізичні явища. Механічні, теплові, електричні, магнітні та світлові явища Мета уроку: почати формування інтересу до вивчення фізики, фор¬мувати початкові уявлення про фізичні тіла та явища, розширити кругозір учнів. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: кулька, візок, похила площина, кип'ятильник Франкліна, керамічні магніти, універсальний трансформатор, опуклі або увігнуті дзеркала, лінзи збиральні, екрани, відеозаписи сонячних і місячних затемнень.
Як зазначається
в Національній доктрині
розвитку освіти України
у XXI столітті,
одним із пріоритетів
розвитку освіти є
впровадження сучасних інформаційних
технологій, які розширюють
можливості учнів у
якісному формуванні системи
знань, умінь і
навичок їх застосування
у практичній діяльності,
сприяють розвитку інтелектуальних здібностей
до самонавчання, створюють
сприятливі умови для
інтенсифікації навчальної діяльності
учнів і вчителя.